מה מניע אותך להצלחה?

בוא נדבר קצת עליך, מה מניע אותך להצלחה? ברירת המחדל שכולנו חושבים שמה שמניע אותנו או את העובדים בעסק שלנו, הוא שכר גבוה, אז זהו שלא, מחקרים שנאספו לאחרונה מראים ששכר גבוה הוא רק במקום ה 5 מתוך 10, והיחס האנושי והאישי הוא הגבוה מכולם.

אם גם אתה נמצא בתפיסה שהדבר החשוב ביותר בעבודה שלך או בעסק שלך, זה היחס כלפיך, ניהול אנושי של הממונים או של הלקוחות שלך, זה אומר שאתה נמצא בסביבה טובה ועם הרוב. מנהלים רבים חושבים שביטחון ויציבות או כסף הוא מה שיגרום לעובדים שלו להתאמץ ולהישאר לאורך זמן במקום העבודה. אז זהו שלא, המניע להצלחה של רוב העובדים וכנראה גם שלך, הוא הערכה.

אבל אם אני לא מקבל מספיק הערכה מהמנהלים שלי או מהעסק שאני עובד בו, האם עלי לקום וללכת? בהחלט לא, זו שגיאה נפוצה בקרב הדור הצעיר, שקופץ ממקום למקום עבודה בחוסר נוחות, ובחיפוש מתמיד של מקום העבודה המושלם.

הערכה אישית

מניע חיצוני של הערכה, הוא מניע נמוך לעשייה ולעבודה, אם אתה ממתין לחיזוקים חיוביים מהסביבה שלך או מהמנהלים שלך, אתה עשוי להתאכזב ולעיתים קרובות, הפערים בין היכולת שלהם לייצר הערכה נכונה וקנה מול התפיסה שלך את עצמך יהיה תמיד גדול, אף אדם לא יכול להיכנס באמת לראש של השני, גם שיחות רבות של תיאום לא יצליחו לסגור את הפער הזה באופן רציף.

הפתרון הוא לייצר מניע פנימי להצלחה, איך עושים אותו? הערכה אישית

מי שמכיר הכי טוב אותך, הוא אתה. ולכן אתה יכול למדוד את ההצלחה שלך ואת ההשקעה שלך, ואת היכולות שלך, מול אתה עצמך מחודש שעבר או שנה שעברה. הדרך הנכונה לייצר את הערכה האישית הוא בטבלת פרמטרים מסודרת.

דוגמא בלבד של פרמטרים, הם כמובן משתנים על פי מה שחשוב לך למדוד על עצמך או מה שחשוב לך בסדר החשיבות שלך ממקום העבודה.

פרמטראיפה אני עכשיואיפה אני שואף להיותמה צריך לעשות כדי
מקצועיות79לצאת לקורס מקצועי אחת לרבעון
יכולת לקחת החלטות58לקרוא ספר על קבלת החלטות עד סוף הרבעון
חבר צוות מקדם ומשתף פעולה36לקחת קורס דיגיטלי בניהול
השקעה במקום העבודה99לקחת פרויקט גדול אחד ברבעון ולהתנדב לשתי משימות שלא הייתי חייב
שיח פתוח ותקשורת חופשית25לשבת עם המנהל שלי אחת לחודש, ולספר על דברים שחשובים לי או לו

טבלת הפרמטרים האישים, אותה אתה מעריך את עצמך תעזור לך למדוד את עצמך בכל פרק זמן. ולקבל אינדיקציה איכותית, איפה אתה נמצא ואתה אתה רוצה להיות, ומה הצלחת על אמת להשיג. בצורה כזו אתה לא מונע משום גורם חיצוני שיחזק אותך, ישבח אותך על העבודה הנפלאה שאתה עושה או לא. צא לדרך!

עובד / מנהל או בעל עסק? התוכן שהכנתי לך הוא בדיוק מה שאתה צריך כדי לעבור לרמה הבאה שלך בניהול, כנס עכשיו>>

כתיבת תגובה