איך למנף את פסח כדי להשיג תוצאות מטורפות

עבור רבים פסח מסמל התחדשות, חירות וצמיחה. זו בהחלט הזדמנות נהדר קצת לחשוב מלמעלה על האבנים הגדולות בחיים. קריירה, משפחה, עסק, בריאותית, ועל הקשר שלך עם הסביבה.

אין דרך נכונה יותר או פחות, לעצור ולהסתכל על הנושאים המהותיים האלו, אבל יש דרכים יעילות לגרום להם לקרות טוב יותר. האם קרה לכם בעבר שהחלטתם השנה לעשות ספורט, לרדת במשקל והתחלתם עם המון מוטיבציה, ולאחר חודשיים היא פשוט נעלמה? האם התחייבתם בעסק שלכם לייצר יותר הכנסות התחלתם לעשות לא מעט פעולות ואחרי חודש המוטיבציה חזרה למקום שלה? אז למה זה קורה?

למוח יש שני חלקים הקשורים לתהליך הזה, החלק המודע, והחלק הלא מודע. בחלק המודע המוח מייצר הוראות פעולה בזיכרון קצר אבל מדוייק. בניית תוכנית עבודה, לפתוח עסק, להתקשר ללקוח ולעשות פעולות לא שיגרתיות, לחלק המודע יש משאבים מוגבלים יחסית, הוא סה"כ קטן ביחס לחלק הלא מודע. החלק הלא מודע, אחראי על יישום הפעולות, אבל הוא עובד על אוטמת, הוא אחראי על כל השגרות חיים החל מצחצוח שיניים, ועד נסיעה ברכב.

כשלומדים נסיעה ברכב, בהתחלה מאוד קשה להפעיל את הדוושות, להסתכל במראות, לנהוג לפי חוקי התנועה, אבל לאחר עשר שנות ניסיון, המוח כבר עובד לבד, והנסיעה חזרה הביתה לעיתים מסתכמת בזה ש"אני לא זוכר איך הגעתי לפה". כאן הופעל החלק הלא מודע.

כנ"ל בעסקים, בכניסה לבריאות, במשפחה, בלתרום לסביבה. כל מה שהוא לא נמצא בצורה טבעית ושגרתית, עליך להכניס את החלק המודע לפעולה, שיעביר הוראות מדויקות וייצר נתיב ברור לחלק הלא מודע, ומשם הוא כבר יידע לעשות את העבודה לבד.

אז איך עושים אתה הלכה למעשה?

פסח אמרנו, הזדמנות נהדרת להתחדשות וחשיבה. זה הזמן לשבת עם עצמך במקום שקט, עדיף בחוץ מזג האוויר נהדר. לקחת לעצמך שעתיים, ולכתב את תמונת ההצלחה שלך עד סוף השנה. נשארו 8 חודשים, לייצר תוכנית פעולה איך ליישם את תמונת ההצלחה שלך, ולהכתיב לחלק הלא מודע שגרות יום יומיות שיכנסו לתפקוד מלא אחרי חצי שנה, שיביאו גם תוצאות!

בעל עסק? מנהל או אחד שאתה חשוב לו? כנס לקורס שלנו ותתחיל לצרוך תוכן קריטי עבורך!

כתיבת תגובה