מה זה השטויות האלו חזון?

כולם מדברים על בניית חזון, לבנות אסטרטגיה נכונה, לבנות תוכנית עבודה, הכל בעצם אותו הדבר. אז זהו שלא!

חזון: הם הערכים האישיים שלך, כלפי עצמך, המשפחה, העסק שלך, והסובבים אותך. חזון הוא חשוב כדי לפתור קונפלקטים, לכולם יש דילמות, ולעיתים הדילמות הופכות לקשות מאוד, האם להשקיע עכשיו בעסק, או להיות עם הילדה שהיא רק בת שנה, ולא לפספס את שנות הגדילה שלה. זה קונפליקט מהותי. אז זהו שחזון מגיע בדיוק בשביל לפתור דילמות קשות.

אסטרטגיה: הוא המצפן האופרטיבי שלך, איפה אתה היום, איפה תהיה בעוד חמש שנים, איך יראו הלקוחות שלך, איפה יהיה העסק שלך וכדומה..

תוכנית עבודה: היא כבר השלב הטקטי / אופרטיבי, זו האבן דרך הראשונה שלך במסע להצלחה.

כל יחידה כזו חייבת להיבנות נכון ומדוייק, עבורך ועבור ההצלחה שלך, בין אם זה משכורת אישית, בניית זוגיות, בניית ביטחון כלכלי, בית העסק או כל דבר שאתה שואף להיות בו.

יש עשרות פוסטים וסרטונים לבניית תוכניות עבודה, אבל אף אחד לא יכול לדייק אותם עבורך, אתה חייב לעבור את מפת ההצלחה כדי להגיע לשם עבורך, איך עושים את זה? שיטה פופולרית, זה פשוט לקרוא ספרים מעמיקים בכל תחום כזה, בניית אסטרטגיה, פרקטיות לתוכנית עבודה, ובניית חזון. ולא לראות סרטונים של דקה או של 3 שעות לא יעזרו פה על ניהול. דרך נוספת היא פשוט לקצר את הזמן והטעויות שתעשה בדרך, ולקחת איתך מדריך דרך, שכבר עושה את זה במשך זמן רב, מישהו שאתה סומך עליו, ושהצליח בחיים, ואני לא מתכוון לכל אלה שמראים לך חבילות של דולרים באינסטגרם.

הגעת עד פה? נהדר תעשה פעולה אחת נכונה עבורך, תצטרף לקורס המעמיק שלנו, יעזור לך בדרך לפרוץ קדימה >>

כתיבת תגובה